i

Ulveøyne.

Siste innlegg 05-03-2010 17:39 av Unni Engen. 3 svar.
Side 1 av 1 (4 elemter)
Sorter poster: Forrige Neste
  • 02-28-2010 23:00

• Trulte
    • Topp 50 bidragsytere
    • Ble med 02-28-2010
    • Innlegg 3

Ulveøyne.

Ble med 02-28-2010 Innlegg 1 ulveøyne. Besvar Slett Redigere Favoritter Kontakt Hei:) Jeg har fått serien ulveøyne hos min gode svigermor, og jeg har lest og lest og den er så spennende,men jeg har hele serien utennom 21-22 dobbelbok og nå begynner jeg å nærme meg,så jeg lurer på om det er noen som kan selge den boken til meg???? Jeg har prøvd overalt å få tak på den,men som sagt så er det vanskelig. Hjelp!!!!!!
    Lagret under:
  • 04-21-2010 20:19 I besvarelse til

• Hanna
    • Topp 150 bidragsytere
    • Ble med 04-21-2010
    • Innlegg 1

Re: Ulveøyne.

Hei

Se etter dem på bruktbok-butikk. Eller du kan bestille den på norske serier:)

• 04-26-2010 16:57 I besvarelse til

Hei! Så du lette etter dobbeltboken 21-22,jeg har ved en feil fått dobbelt opp av noen av bøkene,og tror det er en av dem..Hvis det stemmer,så kan du såklart få kjøpe den,tror ikke den er pakket ut av plastingen engang,men om den er det,så er den iallfall ikke bladd i. Jeg er selv meget intressert i bøker fra serien Rimfrost,da jeg mistet noen bøker da jeg flyttet,så om du har noen bøker du vil selge av den serien,assjenta,eller Polarnetter nr 10,så blir jeg kjempeglad. Betaler godt. Men om du ikke har fått kjøpt  den Ulveøyne boken,så ta kontakt,så får vi se! Ha en fin dag. Min e-post adresse er belitvictoria@live.no  Med hilsen Belit Victoria

• 05-03-2010 17:39 I besvarelse til

Du sparer vel på bøkene? Har ikke lest Polarnetter enda. Tar tid for jeg leser mye og må lese noen andre først. Jeg bor i Lommedalen, Bærum så det er ikke langt unna deg.  Jeg har lest Ulveøyne og tror jeg har serien ett eller annet sted. Har du lest Rosa?

Lassjenta har jeg lånt ut

Side 1 av 1 (4 elemter)
Norskeserier.no | Nettsamfunn | Copyright: @ctiveWEB