i

Bok 5 Snø over galgebakken

Siste innlegg 03-21-2010 18:22 av Unni Engen. 5 svar.
Side 1 av 1 (6 elemter)
Sorter poster: Forrige Neste
  • 01-22-2010 22:18

• Tausa
    • Topp 150 bidragsytere
    • Ble med 01-22-2010
    • Innlegg 1

Bok 5 Snø over galgebakken

Har nettopp fått og lest ut bok nr 5 i sagaen om Sunniva. Gjekk unna på ein dag. Serien blir berre meir og meir spennande!!

Lagret under:
  • 01-25-2010 19:45 I besvarelse til

Re: Bok 5 Snø over galgebakken

Jeg er over halveis i bok en, dette lover bra.  Spenningen stiger. Lese litt i kveld også, jeg regner med den blir lest ut fort.

Måtte bare lese ut Teppefall ( siste bok igjen)

• 02-03-2010 1:36 I besvarelse til

Er langt ut i bok 2, leser litt innimellom pc bruken.  Skikkelig fine bøker (trist med hunden og Sunniva )  Mamma kjøpte nett bok 5 så nå må jeg lese mye.(:  Leser før jeg drar på jobb, vanskelig å legge boka fra seg mange ganger.  Spenning hele veien i bøkene. (:går fort til helga så da blir det litt mer tid til lesing.  Mange i fam. leser så denne serien anbefaler jeg på det sterkeste.

• 02-16-2010 7:52 I besvarelse til

Je har også lest ut denne og må bare fortsette å følge med. Sagaen om Sunniva er spennende og je liker serien godt

• 02-18-2010 17:28 I besvarelse til

Har ikke lest så mye i det siste, holder på med Sunniva 3, snart halvveis. Snart helg så da blir det nok mer lesing

• 03-21-2010 18:22 I besvarelse til

Nå er jeg ajour med serien, bare litt igjen av bok 5.  Kjempefin, ikke et eneste dødpunkt her.  Starter på bok 6 etter påske, mamma kjøper den i morgen.  Tror dette er en av de fineste jeg har lest.  Mye som skjer her og det skifter mellom flere personer.  Spent på om Sunniva og søsteren treffes snart

Side 1 av 1 (6 elemter)
Norskeserier.no | Nettsamfunn | Copyright: @ctiveWEB