i

Bok 20 "Himmelbruden"

Siste innlegg 02-09-2010 0:36 av janne normann. 10 svar.
Side 1 av 1 (11 elemter)
Sorter poster: Forrige Neste
  • 06-10-2009 12:14

Bok 20 "Himmelbruden"

For et flott navn på boken! Jeg gleder meg som en unge til denne boken endelig dukker opp i posten! Mange spørsmål fra forrige bok som jeg gjerne skulle ha fått svar på " as we speak!............ Men men.... Tålmodighet er en dyd!

Flere som gleder seg til denne boken kommer???

• 06-11-2009 3:35 I besvarelse til

Re: Bok 20 "Himmelbruden"

Jeg råååååååååååågleder meg, for å si det mildt! Hehe. Informasjon om den ligger sikkert ute på siden til Livsarven nå? Da må jeg ta meg en tur og sjekke, se hvordan forsiden og baksideteksten er. Tittelen virker jo kjempespennende...
    Skaff ditt hus en boksamling, og du skaffer din kropp en sjel. ~ Latinsk ordtak
  • 06-15-2009 0:40 I besvarelse til

Har ikke fått 19 enda, så nå er jeg litt på etterskudd, er mange som leser Livsarven, nr 20 kjøper min kusine (hun har nr. 19) Vi bor litt unna hverandre, så det hender det tar litt tid å få dem.  Høres spennende ut.  Fin serie, men ikke den jeg liker best

• 07-03-2009 13:46 I besvarelse til

Jeg har da fått nummer 20 i posten! Hurra, da er det bare å sette igang med lesingen! Syntes tittelen er veldig flott og håper at innholdet innfrir forventningene ;0)

Men vi får se hva Ann-Christin har i ermet denne gangen! Spennende. Jeg er akkurat ferdig med Krusesagaen som forøvrig var grei nok, mye spenning! Livsarven er en av favorittseriene så jeg fryder meg! Håper og håper på flere svar denne gangen!

;0)

• 07-03-2009 17:17 I besvarelse til

Fikk den i posten i dag jeg, kjempefin overraskelse. Husket ikke når neste bok skulle komme så jeg ante ikke at jeg ville finne den.

Jeg har noen andre bøker jeg skal lese unna først, men Himmelbruden kommer til å ligge og friste meg og være en fin belønning når jeg har lest de andre i køen ;)
  • 07-05-2009 20:10 I besvarelse til

Leser Livsarven 19 nå og er snart ferdig, her skjer det mye og det er spennende. Blir en stund til jeg får neste, skjer sikkert noe på slutten av boka. Trodde ikke det skulle gå slik med Erik.  Leser ut nr. 19 i kveld ,og to serier jeg leser med meg på ferie.   Må komme meg videre i boka for å se hva som skjer med Ellen.  (:  Har boka liggende foran meg og leser mens jeg venter på at jeg kommer inn på neste side på PCeen

• 07-09-2009 15:19 I besvarelse til

Je har lest ut denne og er like fornøyd som alltid - gleder meg til neste bok allerede. 

• 07-09-2009 23:22 I besvarelse til

Signerer nintendo her. Masse spenning, dramatikk, overraskelser og gåter, frykt og uro og en god del spørsmål som vi må vente til neste bok på å få svar på (om de kommer der da). Og slutten var vond og trist! :(

Har sagt det før og sier det gjerne igjen; Livsarven er en av mine yndlingsserier helt klart!
  • 07-13-2009 14:52 I besvarelse til

Mens du signerer Nintendo, signerer jeg dere begge, lilleenget. Den ble som vanlig slukt i et jafs. Nok en spennende bok. Spekket med dramatikk, ikke minst nye mysterier. Jeg er såå spent på hva som skjer med Blanche videre, ikke minst hvem denne nye godsherren er! Ja, det var en vond og trist slutt.

Jeg irriterer meg grønn over den myndigheten de idiotiske legene ved asylet har, men vet utifra hva jeg har lest tidligere at det fungerte sånn til tider i disse årene, ikke minst senere også. Og at familien finner seg i det. GRRRRR:..... Stakkars Ellen, hun har det ikke greit nå.

Og jeg håper for guds skyld at ikke Abelone faller for presten, for en kjedelig karakter. Nei, det får heller dukke opp en ny, mystisk mann. Kanskje den nye godsherren er akkurat den personen.... Hmmm... Mange spørsmål her gitt. Men en ting er iallefall sikkert. Jeg syntes ventetiden til neste bok blir uutholdelig lang!

Gleder meg som en unge til fortsettelsen!

• 07-16-2009 1:11 I besvarelse til

Jeg gleder meg til jeg får boka, synes så synd på Ellen, ingen tror på henne. Har en følelse av at hun blir lenger på dette asylet. Jeg må nok vente en stund. Besøk av min kusine i morgen  og hun har med seg mange bøker, så da blir det lesing.  Blanche og Oscar da, det blir vel avslørt noe her kan jeg tenke meg.  Venter i spenning, kansje det ikke går så bra med Ulrik og Ellen

• 02-09-2010 0:36 I besvarelse til

Jeg håper på litt romantikk mellom Abelone og han sure mannen i skogen, og hunden.... Tror ikke han er så sur, han har nok bare et vondt og vanskelig liv bak seg. Mistet sin livs kjærlighet eller noe sånt -)

Side 1 av 1 (11 elemter)
Norskeserier.no | Nettsamfunn | Copyright: @ctiveWEB