i

Jordmoren er bra!

Siste innlegg 02-09-2010 0:24 av janne normann. 21 svar.
Side 2 av 2 (22 elemter) < Forrige 1 2
Sorter poster: Forrige Neste
  • 09-15-2008 20:00 I besvarelse til

• Gabriella
    • Topp 25 bidragsytere
      Hun
    • Ble med 09-15-2008
    • Haugesund
    • Innlegg 9

Re: Jordmoren er bra!

Jeg leser ikke denne serien, men har vurdert å lese den. Har en del serier som jeg leser nå, men setter

god pris på omtalen av serien så den kommer høyere opp på min prioriteringsliste av serier. 

Lagret under: ,
  • 10-21-2008 21:24 I besvarelse til

Hvordan kan du ha lest ut jordmoren?? Det kommer jo en ny bok hver mnd.Nr.18 denne måned.Kjøpte den på butikken idag så ikveld skal jeg kose meg med den boken når jeg legger meg.Det er sååå spennende, men noen ganger virker jo Astrid litt tafatt også. Anbefaler deg og fortsette på serien for du har kanskje bare lest en bok eller?

• 10-21-2008 21:51 I besvarelse til

Hun skriver jo ikke at hun har lest den ut, men at hun vurderer å lese den :)

Håper du fortsetter Gabriella, tør nesten å love deg at du vil bli positivt overrasket. Jeg tenkte ikke å lese videre etter at jeg først leste bok 1, la serien på vent i over ett år før jeg gav den en ny sjanse. Leste ut bok 5 nå nettopp og angrer ikke enda i alle fall. Men nå har jeg jo en del bøker igjen å lese før jeg tar igjen de som er gitt ut da, så får se hvordan den utvikler seg.
    Skaff ditt hus en boksamling, og du skaffer din kropp en sjel. ~ Latinsk ordtak
    Lagret under: ,
  • 10-22-2008 13:02 I besvarelse til

• Gabriella
    • Topp 25 bidragsytere
      Hun
    • Ble med 09-15-2008
    • Haugesund
    • Innlegg 9

Stemmer det jeg har ikke lest denne serien. Sa til en venninne at denne serien hadde god omtale ,og hun er begynt på den. Hun har vel lest 4 bøker nå og anbefaler den også. Jeg må nok vente for har 8 serier som jeg leser nå, men når en av disse blir slutt starter jeg gjerne på en ny serie.

• 11-08-2008 13:58 I besvarelse til

Noen som har lest den siste jordmoren? Vedlegget bak i boka var kjempeartig å lese. Særlig om forfatteren og Gjerteruds historie. Ble veldig nysgjerrig på forfatteren da:-). Hun har jo ettersom jeg kan forstå skrevet mange bøker og serier. Klart hun må få være anonym, men nysgjerrig ble jeg, og tenker på serier jeg har lest som kanskje kan være henne. Spennende.

Men jordmoren er bare såååå bra da:-)

Elsk og lev livet, det kommer ikke i reprise
  • 11-09-2008 0:07 I besvarelse til

Nei ikke jeg, har ikke lest mer enn nr. 13 som jeg leste ut i går, har nr. 14, vente litt. Må lese ut Hannah og Tre søstre. Lenge til jeg får lest det vedlegget, blir spennendeå se hva det er.  Kjempebra serie, leste fort ut nr. 13, vanskelig å legge fra seg. Dialekta ligner mye på Anne Lise Boges, men det er vel ikke henne kan jeg tro.  Mange like ord som i Arvesynd.  Synd jeg ikke har resten, håper min kusine får noen på tirsdag.  Er halveis i de to bøkene og jeg har lest litt i jordmoren 14, måtte jo bare det.  Så har jeg fått Livsarven og Rosehagen da, som jeg må lese. 

• 02-09-2010 0:24 I besvarelse til

Dette er en super serie! jeg syns det er spennende med tiden handlingen er lagt i. Er litt lei av 1800-tallet... Syns også det er bra at Astri av og til er litt tafatt. Det blir litt unaturlig hvis hun skal være "superwoman" i alt hun gjør. Det gjør henne litt mer menneskelig. Er veldig spent på hvordan forholdet med Lars utvikler seg ( jeg er ferdig med nr 35), og hvordan det skal gå når krigen er slutt! Dette er en serie som burde blitt såpeserie på tv! Den hadde nok truffet mange målgrupper, og fått en god tilhengerskare! Her har man noe for alt fra ungdom til gamle damer!

Side 2 av 2 (22 elemter) < Forrige 1 2
Norskeserier.no | Nettsamfunn | Copyright: @ctiveWEB