i

selger maaange bøker billig:)

Siste innlegg 04-28-2010 19:32 av Unni Engen. 10 svar.
Side 1 av 1 (11 elemter)
Sorter poster: Forrige Neste
  • 01-22-2010 18:59

selger maaange bøker billig:)

Hei til alle bok-elskere:) Jeg er i den situasjonen at jeg har veldig mange bøker til forskjellige norske serier som jeg vil selge billig, for nå å komplementere de seriene jeg vil samle på. Derfor har jeg ikke hele seriene, men er det en serie du er ute etter så skriv til meg, så kan vi se å få ordnet/kanskje byttet noen bøker?? Mvh Priscilla:)

• 01-25-2010 19:49 I besvarelse til

Re: selger maaange bøker billig:)

Har en del serier jeg og, mangler en del i de som kom ut i 2009.  Mange som leser og vi bytter i bruktboka i Hønefoss. En bekjent av meg selger bøker, men jeg vet ikke hva hun tar.  Jeg bor i Bærum. Hilsen Unni

• 01-27-2010 17:40 I besvarelse til

Hvilke serier /bøker mangler du??? :)

• 02-03-2010 1:27 I besvarelse til

Hei, har ikke vært inne på en stund. Jeg mangler fiol steinen 9. Heksejakten 2-6. Liljas dans 8, November barn 8(fikk tak i nr. 7 og 9 )

Nordlys 10, Teppefall 14 og Jordmoren 32-34.  Min kusine fikk tak i Tre søstre 24 så nå får jeg mange bøker å lese etter hverandre. Det er bra, kjekt å ha flere på en gang.  Venter på Storg folk, Sønnavind og Rosehagen fra Vestlandet.

• 02-11-2010 17:55 I besvarelse til

Heisann:) Har hatt lite tilgang til internett i det siste.... Men de seriebøkene du nevner har jeg selvfølgelig ikke, beklager. Men d virker som du har nok lesestoff nå da;)

• 02-18-2010 17:26 I besvarelse til

Har ikke vært inne på en stund. Jeg har mye lesestoff på vent, og skal en tur til Oslo å bytte bare jeg får tid. Leser de seriene jeg tror er best først.

• 02-28-2010 23:04 I besvarelse til

• Trulte
    • Topp 50 bidragsytere
    • Ble med 02-28-2010
    • Innlegg 3

ulveøyne. Hei:) Jeg har fått serien ulveøyne hos min gode svigermor, og jeg har lest og lest og den er så spennende,men jeg har hele serien utennom 21-22 dobbelbok og nå begynner jeg å nærme meg,så jeg lurer på om du har den?eller om du vet noen som kan selge den boken til meg???? Jeg har prøvd overalt å få tak på den,men som sagt så er det vanskelig. Hjelp!!!!!!
  • 03-01-2010 18:05 I besvarelse til

Er ikke sikker på om jeg har Ulveøyne hjemme, eller om det er noen andre som leser den nå. Har ikke kvittet meg med den. Se om jeg har den på loftet i nabobyggningen. (mann minn ryddet bort noen bøker en gang)  Kan hende den er på den gamle låven.  Har et par i bokhylla, sjekke hvem nummer det er.

• 04-26-2010 17:29 I besvarelse til

Har du bøker fra Rimfrost,ogLassjenta?? Meget intressert!!    belitvictoria@live.no Hilsen Belit Victoria

Lagret under: ,
  • 04-28-2010 17:38 I besvarelse til

Heisann:) Fra serien Rimfrost har jeg kun bøkene 1-5, og i serien Lass-jenta har jeg bøkene 1-8. Hjelper det deg? :)

• 04-28-2010 19:32 I besvarelse til

Jeg har Lassjenta, men min svigerinne har lånt dem. Hun har også Havets datter. Ikke begynt på noen av dem.  Så det tar tid å få lest dem ut for henne. Lassjenta er en av mine favoritter  (ikke så mange som synes det har jeg hørt)

Side 1 av 1 (11 elemter)
Norskeserier.no | Nettsamfunn | Copyright: @ctiveWEB